10 Mart 2016 Perşembe

Programlar Bölümü Kadir Taşkıran

</ÖNEMLİ>

Bu Konu İçerisinde Web Programlamadan - Grafik Tasarıma Birçok Kategoride Eğitim Videoları Bulabilirsiniz. Hepsini Tek Başlık Altında Toplamak İstedim Elimden Geldiğince Edit'leyip Yenilerini Eklemeye Çalışıcam.

Edit// Bonus yazanlar hakkında kafada soru işaretleri oluşmuş bonus yazanlar bu forum kategorilerine uygun olmıyan fakat dikkatinizi çekebileceğini düşündüğüm eğitim setleridir örneğin ilizyon gösterileri eğitim seti ekledim bu forumda normalde yeri olmayan bir konudur.

Konuda Bulunan Eğitim Setleri [Her gün Yenileri Eklenecektir]
Kolay ulaşmak için Ctrl+F yaparak eğitim setinin adını yazabilirsiniz.

Adobe Photoshop CS5-6 Görsel Eğitim Seti Türkçe DVD
Laptop Onarım Ve Tamir Görsel Eğitim Seti HD
MySQL Veritabanı PHP Temelleri Eğitim Seti
Görsel Temel Java Eğitim Seti 2014 CD Türkçe
Cinema 4D After Effects Sony Vegas Eğitim Seti
Autodesk 3ds Max 2014 Görsel Video Eğitim Seti
Yenasoft SolidWorks Eğitim Seti 2013 2014 Türkçe
Adobe Fireworks Eğitim Seti Türkçe
İleri Düzey Network + Sayısal Devreler Eğitim Seti Türkçe
WordPress Görsel Eğitim Seti 2015 Türkçe
Css Eğitim Seti Türkçe Chip
Matlab Görsel Eğitim Seti Türkçe
Web Sitesi Nasıl Yapılır Eğitim Seti Türkçe
Adobe Premier Pro CS6 Görsel Eğitim Seti
Audacity Eğitim Seti Türkçe İndir 53 Bölüm CHİP
Linux Eğitim Seti Görsel Türkçe Anlatım
Delphi 7 Görsel Video Eğitim Seti Türkçe
VB.Net Görsel Eğitim Seti Türkçe 260 Video
Bilgisayar Donanım Ağ Teknolojileri Elemanı Eğitim Seti
Python Programlama Dili Eğitim Seti 43 Video
Chip Genel Adobe Flash CS5 Eğitim Seti Türkçe
Adobe Lightroom 5 Görsel Video Eğitim Seti
Visual Studio 2010 Eğitim Seti Türkçe
InfinitteSkills Learning Android Eğitim Seti
Adobe Illustrator Görsel Eğitim Seti
HTML5 Eğitim Seti Türkçe
Adeko Görsel Video Eğitim Seti
Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe
Unity3D Eğitim Seti Türkçe E-Kitap
Adobe Bridge Eğitim Seti
[BONUS]50 ADET İLİZYON GÖSTERİSİ VE PÜF NOKTALARI
Visual Basic 6.0 Eğitim Seti Türkçe
Autodesk AutoCAD 2016 Görsel Eğitim
[BONUS]Steinberg Cubase Görsel Eğitim Seti
Gelişmiş Dijital Rötüş Eğitim Seti
Office Excel Eğitim Seti Türkçe
Cheat Engine Videolu Eğitim Seti
Lynda Video Eğitim Seti Photoshop CC video Düzenleme Slayt Oluşturma
Udemy Photoshop Rötüş Eğitim Seti
Adobe Photoshop CC Eğitim
MCSE Görsel Eğitim Seti Türkçe
Donanım Teknik Servis Eğitim Seti Türkçe
Bilgisayar Görsel Eğitim Seti Chip
Adobe Photoshop Eğitimi Video Ve Animasyon Düzenleme
Microsoft Office 2007 + 2010 Eğitim Seti
Dreamweaver CS5 Eğitim Seti Türkçe
Windows 7 Format Atma Eğitim Seti Simulasyonu Türkçe
Unity 3D Pro Görsel Video Eğitim Seti
Zbrush Görsel Eğitim Seti
[TAVSİYE]Adobe Eğitim Setleri Türkçe
Actionscript v3.0 Görsel Eğitim Seti
Adobe Dreamweaver CS6 Video Eğitim Seti Türkçe
Autocad 2013 Görsel Eğitim Türkçe
İskorpitx Hack Eğitim Seti
Tersine Mühendislik Eğitim Seti Türkçe



[ÖNEMLİ]

Konudaki 50bin karakter sınırı dolduğu için paylaşımlar bu yorumdan devam edicektir. Yorumun linki konuya eklenicektir.

[/ÖNEMLİ]

CTRL+F ile setin adını yazıp daha kolay ulaşabilirsiniz.

Serge Ramelli Photoshop Photographers Eğitim Seti
[TAVSİYE]Top Secret Photoshop Full
Adobe Premiere Elements Essentials Görsel Eğitim Seti
Dijital Fotoğrafçılık Görsel Eğitim Seti
Yazılım Hocası Eğitim Seti E Ticaret HTML 5
Adobe After Effects Cs6 Eğitim Seti Türkçe
Unreal Engine Video Eğitim Seti
Android Uygulama Geliştirme Eğitim Seti Türkçe
HTML5 İle Mobil Aplikasyon Yapımı Eğitim Seti
Joomla Video Görsel Eğitim Seti Türkçe
[TAVSİYE]Ethical Hacking 2 Görsel Eğitim Seti
C# Sharp Videolu Eğitim Seti Türkçe
Adobe Audition CS6 Eğitim Seti
Xsteel Eğitim Seti
Sap 2000 Eğitim Seti Seti
[TAVSİYE]Autodesk Revit Architecture 2015 Eğitim Seti
Blender Görsel Eğitim Seti
İleri Seviye SQL Server 2008 Görsel Eğitim seti
Autodesk 3ds Max Karakter Modelleme Eğitim Seti
[Yeni]Web Tasarım + Grafik Tasarım Eğitim Seti Türkçe
[Yeni]Karl Taylor Photography Fotoğrafçılık Sırları Seti
[Yeni]Kali Linux Eğitim Seti Türkçe Görsel Video
[Yeni]Android Görsel Eğitim Seti CD Türkçe
[Yeni]Photoshop İle Lightroom Eğitim Videoları
[Yeni]177 Adet Photoshop Türkçe Görüntülü Ders Anlatımları Seti
[Yeni]Corel Painter 2016 Görsel Eğitim Seti
[Yeni]CryEngine 3 Eğitim Seti Türkçe 18 Ders Görsel
[Yeni]Unreal Engine 4 Eğitim Seti Türkçe 5 Ders 1080p
[Yeni]Unreal Engine 4 Video Eğitim Seti 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder